Služby jako v Monaku

Jde sice jen o inspiraci a asi nemáme v úmyslu přirovnávat Prahu k přístavu v Monaku, ale určitou inspiraci jsme si právě v historii Monaka našli. Mohou ji využívat majitelé lodí Chris Craft v Praze na Vltavě.

V dobách největší slávy loděnice Riva, kdy každý, kdo v Monaku něco znamenal, vlastnil některou z dřevěných krásek této loděnice, nebylo možné, aby se všechny

lodě pohupovaly na hladině vody monackého přístavu. Většina z nich byla uskladněna v nedaleké hale a pečlivě opečovávána. Na pokyn majitele se připravená loď dala na vodu a zase zpět, jak jen bylo třeba.

Praha má co nabídnout

Podobné služby nabízíme našim zákazníkům také, vždyť loď má být zejména pro radost a ne pro to, aby její provozování hromadilo majiteli starosti. V první řadě jsou lodě uskladněny v naší hale na Libeňském ostrově, kde probíhá i jejich servis a údržba. Následně je majitelům spustíme na vodu, kam si jen přejí, přičemž samozřejmostí je perfektní stav lodí a jejich dotankování. Nyní je již k dispozici dost míst, kam s lodí v Praze plout, od Tróji až po Vrané nad Vltavou, ale i dále. Příjemnou zastávkou může být Kampa, restaurace Grosseto Marina, Yacht Club Cere, koncert v Jazz Docku ve smíchovské komoře, restaurace s botelem Matylda u Mánesa nebo nově budované přístaviště u modřanské Port 62 a u Žlutých lázní, či Prague Marina v Holešovicích. To, že Praha má neopakovatelné kouzlo právě z paluby lodě, si mohou ti z vás, kdo loď zatím nevlastní, vyzkoušet na některé z našich lodí Chris Craft kotvících v Prague Marině.

Ušetřete za podvozek a mějte loď pro radost

Avšak zpět k popisované inspiraci Monakem. Bylo by asi škoda trávit celé léto s lodí jen v Praze, a tak jsme připraveni svým zákazníkům jejich lodě operativně přepravit na jiné dočasné kotviště, třeba v rámci přehradních nádrží Orlík či Slapy. Pro loď najdeme vhodné místo a zákazník si ji převezme vyvázanou u mola a po době jím zvolené ji ukotví jinde než na domovském kotvišti. Samozřejmě není problém loď dovézt i na vzdálenější místa, nevyjímaje Chorvatsko. Půvabem je naprostý klid v mysli majitelů lodě, kteří se mohou spolehnout na naše služby a nemusí se zabývat manipulací s lodí včetně přepravy. Logicky tak mimo jiné odpadá rovněž nutnost vlastnit dvouosý vlek a zabývat se jeho údržbou.

Předsezónní údržba

Na podzim loňského roku naši technici znovu absolvovali týdenní školení v loděnici Chris Craft, kde se seznámili jednak s novými postupy ve výrobním procesu, jednak s důležitými principy pro udržení lodě v té nejlepší formě. Všechny naše lodě prodané do ČR strávily zimu v hale na Libeňském ostrově, kde nebyly vystaveny tuhé zimě. Teplé jarní dny pomohly aplikaci antivegetačních nátěrů, ošetřením prošly teakové prvky na lodích a vše končilo celkovým mytím s následným leštěním a s aplikací ochranného vosku. Samozřejmě jsme opravili drobné oděrky na laku a provedli opravy všude, kde bylo třeba.

Newsletter Radek Mašín       Registrace | Zrušit zasílání